Do wynajęcia obiekt biurowo – produkcyjno - magazynowy w bardzo dobrej lokalizacji.
Na powierzchnię 562 m2 składa się: hala (420 m2) oraz powierzchnia biurowo-handlowa (130 m2), którą stanowi pięć pomieszczeń (52/16/17/15/11 m2) oraz WC.
W pomieszczeniach wymieniono okna, grzejniki i wszystkie instalacje.
Do biur prowadzi wejście z zewnątrz oraz dwa wejścia bezpośrednio z hali. Wydzielone pomieszczenie socjalne z WC i prysznicem.
Hala ogrzewana, w bardzo dobrym stanie technicznym, z oknami oraz oświetleniem elektrycznym. Hala posiada jedną rolowaną bramę wjazdową o wymiarach 2,6 x 3,5 m oraz oddzielne wejście z zewnątrz, jak również dwa wejścia z części biurowej.
Podłoga betonowa, równa, bezpyłowa, ściany i sufit odmalowane.
Wysokość hali: 5,0 – 8,7 m.
Hala jest ogrzewana – ogrzewanie z sieci miejskiej - koszt zawarty jest w cenie. W hali jest zainstalowany system alarmowy i monitoring wewnętrzny.
Do czynszu najmu należy doliczyć VAT, koszt ogrzewania zawiera się w czynszu. Dodatkowo płatna energia elektryczna (dostęp do prądu 1 i 3 fazowego (każda moc). Możliwy jest dostęp do szybkiego internetu.
Teren na którym znajduje się hala jest ogrodzony, zamykany na noc i dozorowany przez firmę ochroniarską (oraz monitorowany 24h/dobę). Świetna lokalizacja, rozpoznawalne miejsce, dogodny dojazd do autostrady (A3, A6). Dojazd dla pracowników i klientów komunikacją miejską - blisko przystanki. Sąsiedztwo licznych obiektów i hurtowni wielu branż. Możliwość parkowania samochodów, dojazdu samochodem dostawczym.
Wymagana kaucja w wysokości 30 000 PLN. Wymagana umowa na czas nieokreślony z min 6 miesięcznym terminem wypowiedzenia.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.