Powierzchnia biurowa, sklepowa oraz sklepowo - biurowa 155m2 wraz z zapleczem magazynowym 205m2 i dużą ilością miejsc parkingowych. 360m2 w parterze. Idealna powierzchnia pod sklep detaliczny połączony z bazą biurową, magazynową i serwisową. Powierzchnia wynajęcia na rzucie zaznaczona kolorem czerwonym.
Doskonała widoczność obiektu. W cenie duże powierzchnie reklamowe. Duża ilość miejsc postojowych. Dostęp 24h. Obiekt bezpieczny - stale dozorowany. Budynek z lat 90-tych. Kilka wjazdów na teren ułatwia manewrowanie pojazdami ciężarowymi.
Atuty:
- część wystawowa ( sklep )
- 3 małe pomieszczenia biurowe
- duża część magazynowa
- część socjalna
- pomieszczenie serwisowe
- 3 wejścia do powierzchni ( osobno sklep, osobno magazyn, osobno serwis )
- brama wjazdowa automatyczna
Powierzchnia magazynowa :
- wysokość pomieszczenia około 4m
- w całości ogrzewane
- posadzka nie jest bezpyłowa ale wyłożona niepylną gumą
- 10KW - 20KW - na terenie jest trafostacja
- wymiar bramy: 260szer x 285h
- wymiar bramy od serwisu: 170szer x 215h
- możliwa 3 brama : 370 x 370
- wymiary bram wjazdowych na teren takie że bez problemów wjeżdżają tiry
Czynsz 11 000zł/miesięcznie netto + vat + prąd. Pozostałe media w czynszu. Wymagana kaucja.
Istnieje możliwość najmu dodatkowo większej powierzchni biurowej ok. 120m2, oraz dodatkowej powierzchni gruntowej, nawet 2000m2.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.