Lokal biurowy o łącznej powierzchni 96,9 m2 położony na pierwszym piętrze odrestaurowanej kamienicy w centralnym punkcie Alei Papieża Jana Pawła II. Nieruchomość została niedawno wyremontowana w wysokim standardzie. Lokal przeznaczony pod działalność biurową - np. pod kancelarię prawniczą, działalność księgową, biuro turystyczne. Lokal wynajmowany jest bez mebli. Istnieje możliwość domeblowania przez Wynajmującego.
Lokal składa się z dwóch pomieszczeń ( 35,1 m2, 14,1 m2 ), poczekalni ( 11,1 m2 ), korytarza z holem ( 19 ,4 m2 ), toalety ( 5,3 m2 ), recepcji ( 3,1 m2 ), pomieszczenia socjalnego ( 8,8 m2 ). Dwa pomieszczenia lokalu, wyżej nie opisane, obecnie użytkuje Wynajmujący i prowadzi tam swoją działalność. Na podłogach w pomieszczeniach biurowych poniemiecka wycyklinowana deska, ściany gładzone i malowane w jasnych tonacjach. Sufity obniżone. Zachowana odrestaurowana stolarka wewnętrzna drzwiowa. Okna nowe drewniane. Jedno z pomieszczeń biurowych przeszkolone na korytarz. Z największego pomieszczenia wyjście na 2 balkony. Łazienka w glazurze i terakocie. Ogrzewanie i ciepła woda z dwu obiegowego pieca gazowego. Czynsz do zarządcy w kwocie 540 zł płacony proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni biurowej. Opłaty związane z mediami : prąd, gaz, woda, ochrona płacone proporcjonalnie do wynajmowanej powierzchni lokalu. Istnieje możliwość wynajęcia powiększonego lokalu o jedno pomieszczenie o łącznej wielkości 112,2 m2 za 3800 zł netto plus vat miesięcznie ( Pat 20752 ).
Serdecznie zapraszam do prezentacji.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.