Nowoczesny kompleks, który oferuje ekskluzywne apartamenty, powierzchnie biurowe i komercyjne, wyposażony jest we wszystkie potrzebne udogodnienia. Pod budynkiem znajdują się trzy kondygnacje garażowo-podziemne, zapewniające miejsce parkingowe dla około 390 samochodów i 120 rowerów. Dodatkowo, na dwóch kondygnacjach zaplanowano przestrzenie usługowo-handlowe, które pomieszczą eleganckie restauracje, kawiarnie oraz renomowane sklepy i butiki.
Dostępne mamy tutaj atrakcyjne powierzchnie przeznaczone pod biura o zróżnicowanym metrażu, odpowiadającym na potrzeby najbardziej wymagających klientów. Nowoczesne zaprojektowane wnętrza, panoramiczne przeszklenia, otwarte przestrzenie i wysoka jakość wykończenia to propozycja dla wszystkich, którym zależy na profesjonalnie zaprojektowanym miejscu pracy. Doskonała lokalizacja w sercu miasta zapewni komfortową komunikację z najważniejszymi instytucjami biznesowymi, portem lotniczym czy dworcem kolejowym. Tak skomunikowany punkt nadaje się świetnie na siedzibę firmy oraz wszelkiego rodzaju spotkania biznesowe.
Dostępne są następujące powierzchnie biurowe: - Lokal o pow. 822 m2 (3 piętro) – możliwość podziału, - Lokal o pow. 623 m2 (2 piętro) z czego został on już podzielony i została dostępna pow. 408 m2. - Lokal o pow. 148 m2 (4 piętro) - Lokal o pow. 630 m2 (5 piętro)
Cena najmu przy wykończeniu we własnym zakresie to 65 PLN/m2 + VAT. Przy wykończeniu powierzchni przez wynajmującego – cena jest ustalana indywidualnie w zależności od wielu czynników.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.