Do wynajęcia umeblowany lokal biurowy, położony przy ulicy Narutowicza.
Dobry standard, położenie lokalu (czytelna lokalizacja), bezpośrednie wejście z ulicy..., to atuty sprawiające, że prowadzenie działalności w tym miejscu ma duże szanse na sukces.
Na powierzchnię lokalu (72,52 m2) składa się:
- hall / poczekalnia
- pomieszczenie biurowe ok. 14 m2 (obecnie pokój konferencyjny lub pokój gdzie można przyjmować klientów)
- pomieszczenia socjalne i toaleta z umywalką
Na nieco wyższym poziomie (wchodzimy po paru schodach) znajdują się trzy umeblowane pokoje biurowe
Ogrzewanie własne - piec gazowy 2-funkcyjny
Czynsz najmu 4.000,- PLN netto - właściciel wystawia faktury VAT
Czynsz administracyjny 270,- PLN z funduszem remontowym, zaliczką na zimną wodę i wywóz śmieci.
Najemca pokrywa również koszt gazu (ogrzewanie i ciepła woda), prądu i internetu (światłowód)
Kaucja 2-miesięczna
Lokal do wydania od zaraz.
Standard lokalu zapewnia komfort zarówno pracującym tam osobom, jak i potencjalnym klientom.
Położenie z łatwym dostępem do komunikacji publicznej, ulicą uczęszczaną przez petentów z różnych branż, przyciągnie klientów (jeżeli taka będzie potrzeba).
To idealne miejsce do prowadzenia biznesu.
Zapraszamy wszystkich potencjalnie zainteresowanych do osobistego zweryfikowania podanych informacji
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.