Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy znajdujący się na 1 piętrze kamienicy odrestaurowanej w roku 2010, zlokalizowanej w sercu Szczecina - blisko Deptaku Bogusława.
Na powierzchnię ok. 70 m2 składają się: dwa pomieszczenia biurowe i sala konferencyjna - dodatkowo zaplecze socjalne, toaleta oraz korytarz (do wspólnego korzystania z innym najemcą).
Pomieszczenie biurowe doświetlone światłem dziennym oraz oświetleniem rastrowym.
Rozprowadzono sieć komputerową, sieć telefoniczną, sieć alarmową. Do budynku podłączono światłowód. Ogrzewanie i ciepła woda z sieci miejskiej. W budynku nowoczesna winda (możliwość dostępu windą bezpośrednio do lokalu!) , bardzo elegancka i reprezentacyjna klatka schodowa.
Przed budynkiem miejsca parkingowe ogólnodostępne, przy budynku znajdują się również dostępne miejsca parkingowe - istnieje możliwość ich wynajęcia za dodatkową miesięczną opłatą.
Opłaty eksploatacyjne: prąd, woda, śmieci, ogrzewanie (miejskie – SEC) - płatne dodatkowo przez Najemcę.
Poza opłatami eksploatacyjnymi Najemca płacił będzie Wynajmującemu opłatę za konserwację, utrzymanie w czystości i należytym stanie części wspólnych budynku, fundusz remontowy (ryczałtowa kwota ok. 100 złotych za ten lokal brutto).
Dodatkowo, z racji korzystania z korytarza i części socjalnej z innym najemcą (ok. 60 m2 części wspólnych), czynsz za części wspólne w wysokości połowy bazowej stawki, tj. 25 PLN netto za 1m2.
Podany czynsz jest kwotą netto - należy do niego doliczyć podatek VAT.
Kaucja do uzgodnienia z wynajmującym (wymagana w wysokości dwumiesięcznego czynszu najmu brutto).
Polecamy ze względu na atrakcyjną lokalizację oraz doskonałą wizualizację, bliskość Deptaku Bogusława. W budynku prestiżowi najemcy – doskonałe sąsiedztwo. Możliwość umieszczenia logo na elewacji budynku (bez dodatkowych opłat).
Aktualnie w budynku dostępne są inne powierzchnie (dwa biura po ok. 60 m2 na wyższych kondygnacjach oraz większe, ok. 120 m2, na 3 piętrze).
UWAGA - powierzchnia dostępna od 15 maja 2024 roku, możliwe jest obejrzenie wcześniej.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.