Do wynajęcia lokal biurowy zlokalizowany na 1 piętrze kamienicy, zlokalizowanej na pograniczu Centrum i Śródmieścia Szczecina w bliskiej odległości od dworca PKP. Na powierzchnię użytkową 63 m2 składają się trzy pomieszczenia biurowe (23/18/17m2), pomieszczenie archiwum (4,5 m2 – bez okien) oraz korytarz. Toalety do wspólnego użytku z innym najemcą (damska i męska),w glazurze i terakocie. Na podłogach przemysłowe linoleum i wykładzina , ściany gładzone i malowane. Okna nowego typu, PCV, otwierane, z roletami zewnętrznymi Nowoczesna, ładna stolarka drzwiowa. Sufity podwieszane z oświetleniem rastrowym. Ogrzewanie i ciepła woda - z sieci miejskiej (SEC). W lokalu rozprowadzony jest monitoring, instalacja alarmowa, komputerowa oraz telefoniczna.
Czynsz dla właściciela wynosi 2200 PLN/m-c. Dodatkowe opłaty: czynsz do zarządcy (zawierający zaliczkę na ogrzewanie, zaliczkę na wodę ciepłą i zimną oraz odprowadzenie ścieków, fundusz remontowy oraz podatek od nieruchomości) plus energia elektryczna i wywóz nieczystości (osobne umowy zawierane przez Najemcę z dostawcą).
Kaucja w wysokości jednomiesięcznego czynszu najmu.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.