Wynajmę lokal w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej. Lokal znajduje się w drugiej linii zabudowy, posiada wejście bezpośrednio z podwórza (własne niezależne). Sporo miejsca na ewentualny szyld reklamę itp. Miejsce bardzo dobrze skomunikowane z Centrum, w bezpośrednim sąsiedztwie tramwaje i linie autobusowe. Budynek wybudowany w latach 90. Lokalizacja i obiekt idealny na siedzibę firmy, która potrzebuje dużej powierzchni biurowej: szkoły językowej, firm medycznych itp.
Lokal składa się z 9 pomieszczeń biurowych w różnych wymiarach od 8,5m2 do 28m2, małej serwerowni, pomieszczenia socjalnego (kuchnia 17,6m2 umeblowana i wyposażona np. w zmywarkę), trzy toalety z nowoczesną armaturą.
Wszystkie pomieszczenia wykonane z bardzo dobrej jakości materiałów, w pomieszczeniach biurowych mamy wykładziny dywanowe, pomieszczenia socjalne i toalety w terakocie w nowoczesnym stylu.
Lokal posiada system alarmowy, domofon, i pełną instalację komputerowo- telefoniczną (gniazdka we wszystkich pomieszczeniach) osobne pomieszczenie na serwer gdzie zbiega się cała instalacja.
W większości pomieszczeń znajdują ujęcia wody i kanalizacji (aktualnie zaślepione) co jest wyjątkowo przydatne przy niektórych działalnościach. Trzy pomieszczenia posiadają wyjścia na wspólny taras. Okna wszystkie PCV.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.