Lokal o powierzchni 277m2 w nowoczesnym budynku z windą z funkcją handlową i biurową. Budynek powstał w 2004r. zlokalizowany w ścisłym centrum miasta - tuż obok Bramy Portowej, przy największych i najważniejszych punktach komunikacyjnych Szczecina. Budynek w ciągu handlowym, pieszym, turystycznym. W zasięgu ręki siedziby wszystkich większych banków, sieci sklepów, restauracji, firm, urzędów.
Główne atuty lokalu:
- pełna klimatyzacja, wentylacja, sieć logiczna i telefoniczna
- wysoki standard pomieszczeń (10 pomieszczeń biurowych), recepcja
- przystosowanie budynku do obsługi osób niepełnosprawnych
- dowolna ilość linii telefonicznych (dostępni wszyscy operatorzy)
- dostęp do wszystkich pomieszczeń 24h
- możliwość łącza internetowego dowolnej prędkości transmisji (opcja)
- dostępne są również miejsca parkingowe (opcja)
Brak opłat dodatkowych. Media licznikowe zawarte w kwocie czynszu. Czynsz netto + 23% vat. Termin wydania najwcześniej od lipca/sierpnia 2023r.
Dostępne powierzchnie dodatkowo:
III piętro - 150m2 - 10 000zł/mc netto + vat ( 5 pomieszczeń biurowych, 1 pomieszczenie open space, kuchnia i łazienki )
IV piętro – 150 m2 - 9000zł/mc netto + vat ( 4 pomieszczenia biurowe, sekretariat, kuchnia i łazienki )
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.