Do wynajęcia parterowy lokal handlowo - magazynowy z częścią biurową o łącznej powierzchni ok. 200 m2, składający się z dwóch pomieszczeń biurowych, sali sprzedażowej, pomieszczenia magazynowego, pomieszczenia socjalnego, szatni oraz dwóch łazienek z WC.
2 pokoje biurowe: na podłogach wykładzina dywanowa, ściany gładzone i malowane, sufity podwieszane z oświetleniem rastrowym, meble widoczne na zdjęciach do dyspozycji najemcy.
Pomieszczenie socjalne: z umywalką oraz meblami kuchennymi.
Korytarz: na podłodze kafle.
Magazyn: podłoga posadzka niepyląca, malowana, ściany malowane, na wyposażeniu regały.
Powierzchnia sprzedażowa: na podłodze kafle, ściany gładzone i malowane, na wyposażeniu regały.
Drzwi wejściowe o szerokości 90 cm (możliwość wjazdu towaru na paletach).
W obiekcie rozprowadzona jest instalacja alarmowa z czujnikami. Ogrzewanie indywidualne (piec na zużyty - przepracowany olej).
Dodatkowo płatne media: olej, woda i ścieki oraz energia elektryczna (rozliczane według indywidualnego zużycia).
Dojazd drogą asfaltową, przed budynkiem plac wyłożony kostką brukową, możliwość zaparkowania 6 samochodów i zatowarowania samochodem ciężarowym.
Wymagana kaucja.
W sąsiedztwie obiekty o podobnym charakterze. Teren ogrodzony i zamykany.
Powyższe informacje zostały sporządzone na podstawie oświadczeń i nie są ofertą w rozumieniu przepisów prawa. Maja one jedynie charakter informacyjny, zalecamy ich osobistą weryfikację.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.