Do wynajęcia powierzchnia biurowa 16,5 m2 zlokalizowana na 2 piętrze budynku biurowego w doskonałej lokalizacji - okolice ul. Gdańskiej.
Pokój biurowy wykończony w wysokim standardzie – ściany gładzone, malowane, na podłogach wysokiej klasy wykładzina, rozprowadzona instalacja internetowa, sufit podwieszany, oświetlenie rastrowe, wentylacja, okna PCV.
Istnieje możliwość wynajęcia większej lub mniejszej powierzchni.
Oświetlenie na korytarzu na czujki ruchu. Toalety męskie i damskie oraz pomieszczenia socjalne na początku i na końcu korytarza – do dyspozycji wszystkich najemców.
Do kosztów wynajmu należy doliczyć VAT, opłaty dodatkowe w wysokości 23,70 PLN netto/1m2 (ogrzewanie, woda). Woda ciepła podgrzewana podgrzewaczami elektrycznymi.
Nowa, cichobieżna winda wymieniona w 2019 r., dwie klatki schodowe.
Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w cenie 150-180 zł + VAT/1mies.
Teren ogrodzony, strzeżony, z dostępem do nabrzeża – możliwość korzystania. Na terenie obiektu możliwe jest korzystanie z placu np. na postawienie kontenerów lub składowanie towarów, możliwe jest też spawanie i montowanie dużych konstrukcji stalowych.
Doskonała lokalizacja, 10 min od centrum miasta, miejsce świetnie skomunikowane, szybki dojazd środkami komunikacji miejskiej do centrum, a także wyjazd z miasta w kierunku Prawobrzeża (i dalej S3, w stronę Świnoujścia lub Niemiec).
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.