Do wynajęcia komfortowe i nowocześnie zaaranżowane pomieszczenia biurowe znajdujące się na 1 piętrze kamienicy odrestaurowanej w roku 2010, zlokalizowanej w Centrum Szczecina. Na powierzchnię 165,77 m2 składa się: 3 pomieszczenia biurowe o powierzchniach: 40 m2, 20 m2, 11 m2, sala konferencyjna (ok. 45 m2, w tym dodatkowa przestrzeń wydzielona przeszklonymi ściankami), zaplecze socjalne, łazienka z WC oraz dwie odrębne toalety.
Lokal wykończony w wysokim standardzie. Na podłogach wysokiej klasy okładziny (w pomieszczeniach biurowych panele, korytarze i części socjalne - płytki). ściany i sufity - gładzone i malowane. Łazienka z WC w eleganckim stylu. Okna nowego typu, otwierane, PCV. Pokoje wyposażone w sieć komputerową, sieć telefoniczną.
Do budynku podłączono światłowód. W budynku znajduje się nowoczesna winda oraz się elegancka klatka schodowa. Przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe – SPP.
Koszt najmu lokalu – 7000 PLN. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT oraz indywidualnie rozliczane opłaty eksploatacyjne - czynsz administracyjny (zawierający m.in. zaliczki: woda, śmieci, ogrzewanie miejskie SEC) - obecnie 1600 PLN, dodatkowo po stronie Najemcy ogrzewanie (indywidualne gazowe, koszty średniomiesięczne ok. 650-750 PLN) oraz zużycie energii elektrycznej (orientacyjnie ok. 250 PLN miesięcznie, na podstawie poprzedniego zużycia).
Kaucja 1-3 miesięczna (w zależności od najemcy oraz warunków najmu).
Atrakcyjna lokalizacja oraz doskonała wizualizacja, bliskość Deptaku Bogusława. W budynku prestiżowi najemcy – doskonałe sąsiedztwo. Możliwość umieszczenia logo na elewacji budynku (bez dodatkowych opłat).
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.