Lokal biurowy w czteropiętrowym budynku z windą, który w 2010 r. został zrewitalizowany, Szczecin - Centrum przy Urzędzie Miasta Szczecin. Budynek wygląda bardzo estetycznie, został przygotowany bez barier architektonicznych, posiada lokale mieszkalne jak i usługowe. Lokal o powierzchni 132,26 m2 znajduję się na trzecim piętrze i posiada cztery pomieszczenia biurowe z możliwością podziału na dwa kolejne (30,37 m2, 21,90 m2, 33,78 m2, 19,11 m2), pomieszczenie socjalne (10,15 m2), wc (2,79 m2) oraz komunikacji (14,16 m2). Wysokość pomieszczeń 320 cm. Ściany w pomieszczeniach gładkie i malowane, na podłogach panele, okna PCV, drzwi antywłamaniowe. Ekspozycja okien od strony południowo - zachodniej. Ogrzewanie w lokalu oraz ciepła woda użytkowa z sieci miejskiej. Dodatkowe koszty eksploatacyjne to czynsz do wspólnoty mieszkaniowej w wysokości około 1420 zł (zawiera już zaliczkę na ogrzewanie, zaliczkę na ciepłą i zimną wodę, wywóz nieczystości, części wspólne, fundusz remontowy, opłaty administracyjne) oraz energia elektryczna wg. indywidualnego zużycia. Bardzo dobra lokalizacja w sąsiedztwie terenów zielonych, blisko Urzędu Miasta Szczecin, Urzędu Skarbowego, przystanków komunikacji miejskiej.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.