Do wynajęcia komfortowe i nowocześnie zaaranżowane pomieszczenia biurowe znajdujące się na 2 piętrze kamienicy odrestaurowanej w roku 2010, zlokalizowanej w Centrum Szczecina. Na powierzchnię 129 m2 składają się 3 pomieszczenia biurowe, recepcja, zaplecze socjalne oraz toaleta – razem 6 pomieszczeń. Lokal posiada balkon.
Obecnie lokal znajduje się w trakcie remontu – zostanie wykończony w wysokim standardzie – pierwsze zdjęcia w ofercie pokazują gotowy, sąsiedni lokal. Na podłogach nowoczesna terakota, ściany i sufity podwieszane - gładzone i malowane. Łazienka z WC w eleganckim stylu. Okna nowego typu, otwierane, PCV. Pokoje wyposażone w sieć komputerową, sieć telefoniczną. Nowoczesna, ładna zabudowa kuchni szafkami i półkami.
Wynajem w stanie do wstawienia mebli przez Najemcę wg standardu jak sąsiednie lokale.
Do budynku podłączono światłowód. W budynku znajduje się nowoczesna winda oraz się elegancka klatka schodowa oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe – SPP.
Koszt najmu lokalu – 5900 PLN. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT oraz indywidualnie rozliczane opłaty eksploatacyjne wg własnego zużycia - prąd, woda, śmieci, gaz- ogrzewanie.
Kaucja 1-3 miesięczna (w zależności od wymaganego standardu lokalu oraz okresu najmu).
Atrakcyjna lokalizacja oraz doskonała wizualizacja, bliskość Deptaku Bogusława. W budynku prestiżowi najemcy – doskonałe sąsiedztwo. Możliwość umieszczenia logo na elewacji budynku (bez dodatkowych opłat).
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.