Do wynajęcia powierzchnia biurowa zlokalizowana na piętrze budynku biurowego w Śródmieściu Szczecina. Oferowaną powierzchnię 12,5 m2 stanowi jeden pokój biurowy. Ściany gładzone i malowane, na podłogach wykładzina dywanowa w bardzo dobrym stanie. Sufit gładzony i malowane, z zamontowanym oświetleniem rastrowym. Do dyspozycji najemców na piętrze znajduje się węzeł sanitarny (toalety) oraz pomieszczenie socjalne (umeblowana, kuchnia z jadalnią). Łazienki z WC ,wykończone w ładnej glazurze i terakocie. Ogrzewanie i ciepła woda z sieci miejskiej. Budynek po remoncie, wyposażony w instalację telefoniczną (bardzo duża liczba wolnych linii telefonicznych) i internetową oraz światłowodową (dostawcy to TPSA, T-mobile lub Multimedia). Za internet dodatkowa opłata miesięczna. Budynek wyposażony w nowoczesną windę. Dostępne miejsca postojowe przy budynku oraz parkingowe na zamkniętym parkingu, za dodatkową opłatą. Możliwość umeblowania powierzchni w meble biurowe (biurko, kontener pod biurko, szafa roletowa). Koszty eksploatacyjne wliczone w cenę najmu (utrzymanie czystości powierzchni wspólnych, energia elektryczna). Do cen należy doliczyć VAT. W pobliżu obiektu przystanki komunikacji miejskiej. Bardzo dobry dojazd do Centrum Szczecina.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.