Zapraszam do zapoznania się z ofertą powierzchni biurowej do wynajęcia blisko centrum Szczecina. Oferuję Państwu do wynajęcia przestrzeń biurową klasy B w bardzo dobrze skomunikowanym miejscu blisko centrum Szczecina. Istnieje tutaj możliwość wynajęcia pojedynczych biur ale i całych pięter. Wynajmujący może przystosować daną przestrzeń pod konkretne wymagania.
W budynku mamy zapewnione:
Węzły socjalne (wyposażone kuchnie na piętrach) i sanitarne: ▪windy ▪do dyspozycji najemców ponad 190 wyznaczonych, numerowanych miejsc postojowych z systemem kontroli dostępu(szlabany) ▪teren ogrodzony ▪biura przestronne, jasne, dodatkowo doświetlone oświetleniem rastrowym, wyłożone wykładziną dywanową, po części umeblowane ▪doskonała lokalizacja dla transportu prywatnego i publicznego(linie autobusowe 53, 67 i tramwajowe 2, 5, 6, 11; linie autobusowe nocne)
Co do kosztów najmu: - miesięczny czynsz najmu opiewa na kwotę 39,00 zł/m2 + VAT, - opłaty za media – średniomiesięcznie 12,00 zł/m2 + VAT
Dodatkowo mogę zaproponować: - miejsca postojowe w cenie 120,00 zł/szt. miesięcznie - Internet po światłowodzie w cenie zależnej od potrzeb, przy czym > w parametrach 30 x 10 MB to 70 zł + VAT / mies. > w parametrach 50 x 20 MB + 1 stały publiczny adres IP to 90 zł + VAT / mies. > w przypadku indywidualnych potrzeb cena do ustalenia - utrzymanie czystości w lokalu 5,00 zł + VAT / mies.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.