Lokal o powierzchni 70,24m2 z dużą salą sprzedaży w Centrum Szczecina z dwoma wejściami, bezpośrednim wejściem z ulicy oraz z bramy.
Lokal zlokalizowany w bocznej ulicy, ze średnim ruchem pieszych, z miejscami parkingowymi w strefie płatnego parkowania oraz bliskim dostępem do komunikacji miejskiej.
Składa się z dużej sali sprzedaży 38,8m2, zaplecza/kuchni 8,7m2, przedsionka wc 3m2, wc 2,6m2, zaplecza 3,6m2, wiatrołapu 2,7m2, sieni 1,7m2 oraz korytarza 9m2.
Sala sprzedaży w standardzie bardzo dobrym, ściany wygładzone białe, terakota na podłodze, ładne drewniane belki pod sufitem. Instalacja alarmowa, dostęp do instalacji wodno-kanalizacyjnej, klimatyzacja.
Lokal pełnił funkcję usługowo-handlową, kiedyś gastronomiczną. Pozostałe mniejsze pomieszczenia do odświeżenia, oddzielone ściankami lekkiej konstrukcji, które powstały na potrzeby lokalu gastronomicznego pod wymogi sanepidu.
Wejście z ulicy do lokalu kilkoma schodkami, przez ładną drewnianą mahoniową witrynę.
Ogrzewanie gazowe piecem II obiegowym. Czynsz w wysokości 300zł/mc. Lokal nadaje się na każdą działalność, usługową, fryzjerską, biurową oraz gastronomiczną.
W przyszłości istnieje możliwość powiększenia powierzchni o w pełni funkcjonujący lokal użytkowy w podpiwniczeniu o pow. ok.40m2.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.