Lokalizacja topowa w ścisłym centrum, która daje nieograniczone możliwości wykorzystania lokalu użytkowego mieszczącego się w pawilonie handlowym zlokalizowanym w ścisłym centrum miasta, w ciągu pieszych, przy głównym skrzyżowaniu ulic Konstutucji 3 Maja i Andersa.
Sąsiedztwo: 4 banki, poczta oraz punkty handlowe i usługowe. Lokal posiada odrębne wejście z poziomu chodnika oraz odrębną część sanitarną (WC z umywalką) dla personelu. Usytuowanie budynku daje możliwość wystawienia towaru lub "potykaczy" przed lokalem (na działce wynajmującego bez dopłat za zajęcie pasa drogowego).
Doskonała dostępność dla klientów z własnym parkingiem na zapleczu i z możliwością dostawy towaru da Ci wygodę pracy. Lokal jest świeżo wyremontowany, co przekłada się na wzmocnienie pozytywnego wizerunku TWOJEJ FIRMY. Czysty lokal po remoncie przygotowany na biało.
Budynek wyposażony w podstawowe instalacje: - wodociągową - elektryczną - kanalizacyjną sanitarnej i deszczowej - teletechniczną - centralnego ogrzewania - gazową - wentylacyjną.
Wykończenie pomieszczeń po aktualnym odświeżaniu: - podłogi terakota, gres; - ściany - tynki wapienne malowane oraz regips; - sufity tynki wapienne malowane; - okna z profili PCV, witryna wystawowa z PCV; - stolarka drzwiowa PCV, od zaplecza drzwi HORMANN.
Do lokalu przynależy parking oraz korytarz jako część wspólna. Do ceny należy doliczyć 23% podatku VAT.
Świadectwo charakterystyki energetycznej - zapotrzebowanie na energię:
EU - użytkową (kWh/m2*rok): 73.43; EK - końcową (kWh/m2*rok): 132.55; EP - nieodnawialną energię pierwotną (kWh/m2*rok): 218.95; EC02 - Wielkość emisji CO2 (t C02/m2*rok): 0.05;
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.