Na sprzedaż duży lokal handlowo – usługowy położony na parterze budynku mieszkalno-usługowego w Centrum przy jednej z głównych ulic Szczecina o dużym natężeniu ruchu pieszych i samochodów.
Na powierzchnię całkowitą 264 m2 składa się:
na parterze poziom "0" (230 m2):
- duża sala sprzedaży 167 m2,
- 3 małe pomieszczenia zaplecza/biura/socjalne (4, 9 i 12 m2),
- toaleta 4,5 m2
- korytarz 26 m2
oraz na kondygnacji -1 (24m2):
- pomieszczenie magazynowe.
Na sali głównej na podłodze są kafle, ściany gładzone i malowane, sufity podwieszane z oświetleniem rastrowym.
Lokal posiada wejście bezpośrednie z ulicy z poziomu "0"oraz drugie wejście od strony zaplecza, umożliwiające bezproblemowe dostawy towarów.
Atutem są bardzo szerokie witryny od frontu na całej długości sali sprzedaży.
Możliwość prowadzenia w lokalu zarówno działalności handlowo – usługowej, jak i gastronomicznej (w lokalu jest gaz).
Istnieje możliwość zrobienia dużego ogródka przed lokalem.
Wysokość pomieszczeń parteru to ok. 350 cm do sufitu podwieszanego.
Do lokalu doprowadzone jest ogrzewanie miejskie.
Do ceny sprzedaży NIE będzie doliczony VAT.
Doskonała lokalizacja, rozpoznawalne miejsce, ulica o bardzo dużym natężeniu ruchu pieszych i samochodów. Dużo miejsc parkingowych ogólnodostępnych.
W okolicy restauracje, kawiarnie, banki, sklepy z odzieżą, obuwiem, sklepy z wyposażeniem wnętrz, instytucje finansowe, handel i usługi.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.