Przestronny, narożny lokal handlowo-usługowy z dużymi witrynami. Położenie lokalu w ścisłym centrum umożliwia prowadzenie takich działalności jak gastronomia, usługi medyczne, beauty, szeroko pojęta działalność biurowa. Całkowita powierzchnia to nieco ponad 187 m2, z czego powierzchnia sali sprzedaży to 112 m2, z 8 oknami wystawowymi od frontu. Dodatkowo pokój biurowy, pomieszczenie socjalne, WC, magazyn - wszystkie pomieszczenia z oknami. wysokość pomieszczeń to 3,5 m. Istnieje możliwość zmiany układu pomieszczeń lub podziału nieruchomości na 2 lub 3 osobne lokale. Lokal położony w całości na parterze, możliwe zniwelowanie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
Do lokalu prowadzą dwa wejścia. Główne z ulicy i drugie z klatki schodowej. W lokalu zamontowano trójszybowe, dźwiękoszczelne okna, co spowodowało znaczny spadek kosztów ogrzewania. Utrzymanie lokalu to koszt jedynie około 1500 zł/mc. CO i CW z sieci miejskiej - grzejniki w lokalu wymieniono na nowe. W promieniu kilkuset metrów znajduje się wiele miejsc parkingowych w strefie płatnego parkowania. Lokal nadaje się na każdą działalność.
Lokal znajduje się u zbiegu dwóch ruchliwych ulic, dzięki czemu jego witryny są dobrze widoczne. Świetne położenie - 300 m od Bramy Portowej, 300 m hotel Mariott, 1000 m od dworca PKP i PKS, w sąsiedztwie dużej jednostki wojskowej, sądów i instytucji finansowych, powoduje że każda prowadzona tam działalność w szybkim czasie zyska rozpoznawalność i będzie doskonale widoczna, dzięki sporemu natężeniu ruchu.
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest SOLID HOUSE SEBASTIAN SIWEK z siedzibą przy KUSOCIŃSKIEGO 16/15, 70-237 SZCZECIN (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro.sebastian@gmail.com Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.